Sesiune… examene…

Şi-a trecut semestru`, ca mail-ul pe internet 😀

Proiectele le-am terminat, notele s-au adunat, mediile rămân de încheiat :))

Şi-a venit şi sesiunea cu ale sale subiecte grele şi numeroase…

Nu ştiu cum o fi la alte facultăţi şi ce fac alţi studenţi, dar eu am materia de informatică varză prin minte 😦 Nu ştiu ce am cu ea, de nu o pot învăţa… sau mai bine zis: „Ce are ea cu mine de nu mă ocoleşte şi o întâlnesc la fiecare etapă a vieţii?” (mă refer la liceu şi facultate). Acum nu mă refer că urăsc materia cap-coadă, doar teoria, că nu înţeleg mecanismele funcţionării unui calculator şi alte cele… Aplicaţiile le mai descos, le mai aduc la adevăr 😀

Nici nu mai vorbesc de faptul că ăsta ar trebui să fie un fleac, e mai puţin important faţă de examenele din sesiune, care trebuiesc luate din prima… Măcar s-a mai oferit o şansă aşa (pe gratis) pentru cei ce am rămas în urmă, fiind şi examen în timpul semestrului 😦

Ce ne încurcă pe unii, sunt emoţiile şi teama care ne cuprinde atunci când ne gândim dacă facem faţă sau nu… Dacă promovăm sau nu… şi aşa ajungem să uităm şi ce am învăţat…

Mai durează aşa vreo două săptămâni şi soseşte şi sesiunea în adevăratul ei cuvânt … Acolo e jale… 😦

3 gânduri despre „Sesiune… examene…

Lasă un răspuns

