Scăpărici, chibritele minune

În dimineaţa asta m-am trezit târziu şi cum este obiceiul meu în fiecare dimineaţă să mă trezesc cu o cană caldă de Jacobs 3 în 1, m-am dus la bucătărie, să îl pregătesc. Am luat frumos chibritele şi am aprins aragazul.

Mare mi-a fost mirarea când am zărit, pe spatele cutiei de chibrite, „TESTUL DE CALITATE”. L-am citit şi am decis să-l fac şi eu.

Acesta constă în:
  1. Se ia un băţ de chibrit Scăpărici şi se introduce într-un pahar cu apă, timp de 20 de secunde.
  2. Apoi chibritul se scoate din pahar şi se scutură, apoi se aprinde.

Scăpărici trece testul de fiecare dată!

Am încercat şi eu acest lucru, iar după ce am aprins chibritul, într-adevăr acesta a luat foc şi ardea, chiar dacă era ud.

Vesel şi adevărat!

3 gânduri despre „Scăpărici, chibritele minune

Lasă un răspuns

