Zile libere

În sfârşit o dimineaţă în care mă pot bucura de puţină linişte. Nu mai e nevoie (cel puţin o perioadă de 2-3 zile) să mă gândesc la facultate, la lucrările şi examenele ce urmează… Etc… Câteva zile libere îmi vor reda energia de care voi avea atâta nevoie ;;) Simt o linişte ce-mi dă o stare de spirit mai bună, poate mă face să mă liniştesc de agitaţia din ultimul timp 😦

O mică vieţuitoare „s-a capturat pe sală” şi nu reuşea să străpungă geamurile uriaşe. Bine că nu mai am pisici să le facă felul 😦 am prins-o, i-am făcit o poză (nu am găsit aparatul foto, aşa că poza e facută cu telefonul,se zbătea prea rău ca să stau de căutat), apoi am eliberat-o 😡 Săraca ii bătea inimioara şi se agita :-s

Important e că e liberă, se poate înălţa în voie în văzduh şi m-a făcut să zâmbesc 😡

Îţi urez o zi cât mai senină! 😀

8 gânduri despre „Zile libere

Lasă un răspuns

