Ploaie

De ceva timp plouă, dar plouă mărunt şi chiar îmi e drag uneori să stau în ploaie. După ce am dat o tură până la facultate pentru un referat, am fost la bibliotecă, după care am venit acasă. Voiam să mă apuc de referate, dar eram prea plictisită, am citit puţin din noua cărticică cumpărată azi şi m-a furat somnul. N-am dormit mult, dar a fost relaxant. :X

 

Am ieşit pe afară, deşi era înnorat m-am simţit bine. Am făcut poze, m-am plimbat, după care a început să picure mărunt, dar nu mi-a păsat. Mi-am acoperit capul cu gluga de la hanorac şi am rămas în ploaia măruntă o scurtă perioadă de timp. Am fost alungată în casă, îmi era frig şi nu-mi place să stau prea mult în ploaie.

 

Trec la dramatisme, în care cerul a început să plângă şi a creat şiroaie prin şănţuleţe de pământ… Pe geamuri, picuri de apă se întâlnesc, formând o urmă incoloră ce lasă în urmă dungi conturate. Afară se aud globuleţele de apă ce se izbesc de beton şi se sparg în fărâme de cristale, împăştiindu-se împrejur…

Plouă… şi păpădiile suferă… nu le place ploaia, îşi închid pălăriuţele, ascunzându-se supărate… Doar unele stau deschise, să-şi contopească firişoarele galbene cu apa rece…

Plouă…

*** Imaginile sunt personale, aş dori să nu fie preluate.
10 gânduri despre „Ploaie

  1. voltaj are o melodie despre ploaie. e foarte buna. imi plac ploile de primavara si cele de vara 🙂 mai ales dupa ce se termina. atunci simti un miros de natura proaspata, vezi stralucirea plantelor pe care au ramas picaturile de apa

Lasă un răspuns

