Happy weekend-Degeţele

Nu am ştiut ce să postez, aşa că mi-a venit ideea cu degeţele :> şi că tot era urât afară, să ne jucăm cu degeţele desenate 😡

Happy weekend!

Cine e?

😛

Smile 🙂

B-)

Au…

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 5

12 gânduri despre „Happy weekend-Degeţele

  1. Oare cine a spus ca degetelele desenate nu sunt amuzante?
    Mie mi s-au parut foarte haioase, la fel laconicele comentarii si ideea a fost chiar grozava. Originala!
    Multumesc, m-ai facut sa zambesc, cum de altfel toata lumea participanta la HW! a reusit azi sa ma binedispuna.
    Happy Weekend, draga mea!

    1. Ma bucur mult ca ti-au placut 😀 nu am gasit prea multe imagini 😕 cu degetele desenate, dar data viitoare voi crea eu niste personaje :X
      HW! :*

Lasă un răspuns

