Cute song

Mă dor ochii la cât am pierdut azi timpul la pc… Şi mă enervează că abia merge că n-am fost în stare să-l duc la un service 😦 urmează… L-am învăţat şi pe tati să umble 🙂 şi nu-l mai puteam scoate afară din casă. 🙂 Era vrăjit de youtube şi de muzica lui preferată (la muzicuţă).

În fine, vreau să-ţi urez o noapte liniştită şi plină de vise plăcute :X şi ca să adormi mai frumos, ascultă melodia asta 😀 am găsit-o adineauri, frunzărind şi eu pe net. 🙂 Melodia se numeşte Mâine (cântată de Hi-q).

8 gânduri despre „Cute song

  1. „Maine e o noua zi/ Ai grija ce iti vei dori”….cat de tare mi se potrivesc versurile asta acum:|.. :)) …mie imi plac in general melodiile de la hi-q…deci si asta:d:))

Lasă un răspuns

