Voiam să…

Voiam să-ţi zic că-mi lipseşti, dar m-am abţinut. Voiam să-ţi trimit mesaj, dar am luat mâna de pe telefon… Voiam… dar cuvântul NU s-a înterpus şi m-a făcut să mă gândesc iar… Voiam să-mi vorbeşti… Am aşteptat… şi încă mai aştept, poate vei fi tu cel care mă va băga în seamă…

Timpul, pentru mine a trecut greu de atunci, deşi poate ţi s-au părut puţine câteva zile şi nu ai găsit răspunsul potrivit… N-am vrut să te rănesc… dar am făcut-o într-un fel… Te caut în jur, te caut în vise şi orice mesaj primit aş vrea să fie de la tine… Dar nu e, tu nu-mi răspunzi…

Încă aştept…

6 gânduri despre „Voiam să…

Lasă un răspuns

