Linişte

Dimineaţă! Am fost mult prea obosită să aud zgomotele şi gălăgia ce s-a produs în miezul nopţii, am dormit fără să mai simt ceva sau să-mi dau seama că afară, ceva se întâmpla… De obicei aud din somn cel mai mic zgomot, cea mai vicleană mişcare şi rozătorul ce-mi distrugea parchetul. 😐

M-am trezit obosită, la fel cum am adormit… Şi voiam să mai lenevesc puţin în căldura plăpumicii, însă datorită timpului prea scurt, m-am ridicat moţăind şi mi-am târât picioarele spre bucătărie.
Cred că vitaminele mă ajută să trec de stările astea ce mă tot înconjoară şi mă fac mai calmă şi mai energică decât eram înainte. Un lucru bun e şi ăsta, la agitaţia ce va urma. Acum închei de scris, am de învăţat la Macroeconomie pentru lucrare şi nu mai irosesc timpul.
O zi frumoasă, îţi urez şi clipe senine sărbătoriţilor de azi! >:D<

4 gânduri despre „Linişte

Lasă un răspuns

