La beţie…

Când circuli cu mijloacele de transport în comun, vezi prea multe. Nu ştii de ce să te mai minunezi… Astăzi, în autobuz era o babă. :)) Ce-i ciudat la ea? Era beată! Nu mai ştia săraca pe ce lume e… Îi zicea şoferul să elibereze scaunul ca să mai stea şi altcineva jos şi ea îl întreba ce zice. 😐 Nici biletul nu cred că l-a plătit că o tot întreba de bani şi unde coboară.

După învălmăşeala din autobuz, nu aveam de ce mă ţine, am coborât în sfârşit, la destinaţie. Mergeam gânditoare şi salutam lumea din jur. Văd că autobuzul nu pleacă şi baba încerca să-şi târască picioarele să coboare. Dată jos din autobuz (mai mult cu forţa), baba face trei paşi, se clatină şi… hop! A căzut! S-a prăbuşit ca o bombă ce voia să dărâme totul… Când am văzut-o lată pe jos, am crezut că şi eu trebuia să mă adun de pe asfalt… Nu ştiam ce să fac, să mă întorc înapoi din drum să o ajut sau să merg înainte spre casă…

Un băiat s-a dus spre ea, a încercat să o ridice, să o ducă într-un loc ferit de mijlocul străzii, dar baba s-a prăbuşit la loc… Neputiincios, se uita în jur, treceau oameni şi nimeni nu se oprea să facă ceva… Nu m-am întors înapoi pentru că n-am fost pusă niciodată în situaţia asta, nu ştiam ce să fac singură acolo… probabil începeam să plâng… şi a trecut un domn cu maşina şi mă întreabă: „Era beată?”

Nu am mai putut face faţă, aşa că am continuat drumul spre casă… Mă poţi considera crudă, fără milă, dar mi se întorsese stomacul pe dos şi aveam în minte o baltă mare de sânge şi pe ea cum se prăbuşea… iar imaginea a persistat până am ajuns acasă…

Nu ştiu ce s-a întâmplat cu ea, nu o cunoşteam şi poate că e mai bine să nu aflu, am rămas cu un gust amar… Chiar nu-i înţeleg pe cei care se îneacă în alcool, oricâte probleme şi dureri ar avea… alţii o fac de plăcere…

10 gânduri despre „La beţie…

  1. Fiecare cu stilul lui de viata…daca asa ii place babei ce sa’i facem?:)) E aiurea sa vezi persoane in varsta intr’o asemenea stare, dar asta este…fiecare cu viata lui…

Lasă un răspuns

