Mâine-luni

S-au mai dus şi zilele astea de weekend 😦 şi iar realizez că mare lucru nu am făcut… Ce-am reuşit să realizez o prezentare Power Point şi am tot răsfoit prin foile proiectelor de am uitat şi ce mai ştiam. 😦

Săptămâna asta e de foc… dăcă mă gândesc mai bine, urmează o lună de foc. 😦 proiecte de prezentat… examene… Toate aiurite şi zăpăcite. 😐

În câteva ore, e luni şi lucrurile devin mai grele când am tot amânat să fac ceva şi am lăsat ce-i mai greu pentru dimineţile de luni… Poate, pentru că sunt singură acasă şi e linişte, ca să mă pot concentra mai bine.

8 gânduri despre „Mâine-luni

    1. Abia astept sa vina vacanta :-s sa treaca sesiunea de prezentare de miercuri a proiectelor 😐 si examenele :-s m-am incarcat cu prea multe :-s

Lasă un răspuns

