Welcome!

Hey, copii! Scriu primul articol pe acest blog şi vă urez bun venit! 😀 Unii poate mă cunosc alţii poate nu… Nu-mi pasă…

N-am vrut să mai creez nimic, nu am mai vrut blog, dar simţeam nevoia să scriu…

Şi mulţi mă întrebau unde am dispărut… Acum sunt aici, deşi perioada de timp pentru scris e mai scurtă… încerc să fiu mai bună şi să readuc totul la normal 😀

11 gânduri despre „Welcome!

  1. Buna Alyz:* ma gandeam oare de ce nu mai scrii pe celalalt blog, nu stiam ca ti-ai facut altul. Am adaugat noua adresa la blogroll:*

    Multa bafta

  2. Buna Alyz, am tot intrat pe celalalt blog dar am vazut ca nu mai scriai nimic. Nu am stiut ca ai alt blog, l-am adaugat la blogroll;;)

    Multa bafta si cat mai multe articole:*

  3. Stii ca lipsea ceva din blogosfera? Nu inteleg cum de ti-au suspendat contul…
    Dar…sa trecem peste asta. Bine-ai revenit! Te pup! 🙂

Lasă un răspuns

