Agitatie

Şi uite că s-a dus şi ziua asta 😦 luni… luni… luni… 🙂 N-am multe de spus 😀 Toate îmi sunt învălmăşite în creier şi nu mai ştiu ce să fac mai întâi. 😦

Sunt agitată, obişnuinţa din perioada crizei de timp şi am nişte sentimente stanii în care simt că mi se strânge inima ca un cauciuc ce arde. Mi s-a mai întâmplat asta, dar foarte rar, era ca un presentiment că se va întâmpla ceva (indiferent că bine sau rău), însă de vreo câteva zile parcă nu se mai opreşte starea şi mă enervează. 😦

Încerc să le fac pe toate cât mai bine, chiar şi aici pe blog, mai am câteva linkuri de adăugat prin listă, o aranjare mai bună în pagină. Mâine, n-am să intru, cred că nici miercuri. 😐

Ştii melodia asta? Mi se pare genială! 😀

O seară frumoasă!

8 gânduri despre „Agitatie

  1. Dammit, senzatia asta o am si eu de ceva vreme, credeam ca sunt singurul, dar aparent e o stare bizara in toata lumea. Sper sa fie vremea de vina. K33p it kewl, toate o sa fie okey.

  2. Eu am o stare de stres. Am ajuns sa ma trezesc fara soneria ceasului la ora sapte, eu, care deabia ma trezesc la ora 11 :))
    Asa e viata, cu bune, cu rele. Trebuie sa trecem optimisti si cu zambetul pe buze peste orice:)

Lasă un răspuns

