Praf!

În sfârşit, pot spune că mi s-a luat o piatră de pe inimă 😦 am terminat cu prezentările proiectelor şi mă simt în sfârşit eliberată… A trecut o zi cât două şi abia realizez că azi e miercuri şi că am trecut printr-o serie de sentimente de „panică” în care mă blocasem şi nu mai ştiam ce să prezint… Pierdusem şi rândurile prin foaie, ca să mă mai pot inspira 😦

Mi-a părut rău pentru o prezentare power point că asupra comisiei nu a avut efectul pe care-l doream… Eram atât de entuziasmată de ea 😦 dar contează că toate au trecut cu bine. Încă mă simt amorţită şi nu mai ştiu ce zi e azi…

2 gânduri despre „Praf!

  1. Si eu am gandit la fel… Altii aveau despre manastiri si alte obiective turistice destinate orasului :-s iar turismul de aventura mi s-a parut fantastic ca tema … dar ma rog 😐

Lasă un răspuns

