Dupa ploaie…

După ploaie… răsare soarele 😀 ca-n orice proverb 😀 mai văd şi eu puţină lumină vie şi jocuri de culori în fundalul fumuriu. Se simt razele de căldură, după valul de stropi aruncaţi de cer şi totul capătă o culoare deschisă şi luminată.

Sunt amorţită şi nu-mi vine să mai fac nimic, decât să dorm, dar somnul nu mai vine 😦 şi m-am aruncat în pagini de internet şi-n discuţii 😀 Nici gustul ceaiului nu-l mai simt… şi mă tot gândesc dacă azi e joi sau nu…

Aberez de la subiect şi de la ce voiam să scriu 😦 sunt doar gânduri înghesuite în minte mea…

Îţi urez o zi colorată! 😀

10 gânduri despre „Dupa ploaie…

Lasă un răspuns

