Regrete?!

Sunt atâtea chestii pe care la un moment dat le regretăm… şi nu înţelegem că de fapt toate acţiunile noastre au un motiv, totul se întâmplă cu un scop bine definit. Târziu ne dăm seama că a fost mai bine că s-a întâmplat aşa şi nu a fost poate mai rău…

Nu ştiu dacă să mai regret ceva sau nu… Nu ştiu dacă îmi mai pare rău de tot ce mi s-a întâmplat şi că-n momentele mele de suferinţă regretam zadarnic şi voiam să mă trezesc din coşmarul în care eram captivă… Poate nu mai regret nimic în momentul de faţă şi deşi am făcut numeroase greşeli, ele nu mai pot fi schimbate, iar altă soluţie nu există decât cea de a privi înainte şi a înţelege care a fost partea frumoasă din aceste amintiri care vor rămâne întotdeauna în sufletul nostru, fie că vrem sau nu…

După ce fapta a fost consumată, după ce timpul a lăsat ani în urmă… vine trecutul să-şi ceară scuze, să-mi dea explicaţii şi să repare lucrurile ca şi cum aş fi fost păpuşa căreia i se delipise o mână şi trebuia lipită cu superglue…

E prea târziu…

9 gânduri despre „Regrete?!

  1. nu trebuie sa regretam ci doar sa intelegem si apoi sa iertam. si, daca acordam mai multe sanse unei persoane, sa ne gandim intai la noi si la visele noastre nu la viziunile egoiste ale altora.

  2. trecutul e trecut…si din pacate…nu prea putem sa scapam de el usor…pentru ca exact atunci cand crezi ca ai reusit sa’l lasi in urma…se intoarce sa’ti demonstreze ca nu e asa:|

  3. Multe am facut…sa stii!Dar niciodata nu regret,iar in situatia ta draga mea,iti zic din experienta ca „ei”sunt orgoliosi:*Sper sa intelegi,si nu fi suparata:Nu se merita!:*

Lasă un răspuns

