Sub machiaj

Nu vreau să mă înţeleagă nimeni… Nu poate… Şi acum seara când am dat masca jos, mi-au venit în minte gânduri…

În spatele machiajului se ascund multe… Poate fi un zâmbet cald, o privire sclipitoare, dar şi un zâmbet forţat… Cel mai bine ascunse sunt stările triste 🙂 Nu pot zice că sunt dependentă de „măştile” astea, dar mă ajută, atât fizic, cât şi psihic.

Nu sunt adepta exagerărilor, a culorilor stridente, doar puţin fond de ten sau pudră (uneori ambele, alteori deloc) care-mi ascund duşmanii mei de moarte „coşurile” şi rimelul care-mi pune în evidenţă ochii 😀 Şi da e o mască, chiar e o mască şi în spatele ei, am afişat multe stări, chiar şi zâmbete forţate…

Prin intermediul lor, sunt multe tipe care profită şi-şi creează propria dublură, se transfigurează în alte personaje… Eu prefer să rămân eu…

20 de gânduri despre „Sub machiaj

  1. Un pic de machiaj care sa scoata in evidenta anumite calitati sau un machiaj care sa acopere imperfectiunile nu e o problema. Dar eu cunosc fete care nu au probleme cu cosuri sau ceva de genul asta si totusi nu le poti vedea cum sunt de fapt.

    1. Prefer fata cat mai naturala ….. nush altii cum sunt,dar asta e optiunea mea…

      P.s : Am vazut ca nu ma mai vizitezi…. te-am suparat cu ceva? 🙂 seara buna

      1. Nu m-ai suparat 😦 si-mi cer scuze ca nu te-am mai vizitat 😦 am fost ocupata in ultima perioada cu facultatea … si nu am mai vizitat aproape niciun blog 😦

  2. Desigur ca putin machiaj este chiar frumos si recomandat, arata preocupare pentru propria persoana. Insa sa stii ca si eu am vazut persoane atat de mult fardate incat au un fel de masca rigida pe fata. Atat de mult fond de ten incat crapa la cel mai mic zambet. SI, din pacate, vad asta le fete foarte tinere, de 16-17 ani…

    1. Eu nu ma descurc sa folosesc tusul :)) Iar creionul nu-mi place 😐 si oricum nu suport nici ochii prea incarcati… incep sa ma usture 😦

  3. Putin e ok….dar mie imi place sa rad de fetele de pe strada care isi pun „tencuiala” bine pe fata…d’aia pe care seara cred ca o dau jos cu spaclul:)) …putin fond de ten nu strica sa acoperi cosurile:-” (bine ca in sfarsit am scapat de ele…si acum e nevoie sa’l folosesc mai rar:-„:x)

    1. Antibiotic puternic(recomandat de doctor) si skinoren …si credema ca aveam foooaaarte multe…si acum am ramas cu 4 urme(numarate:)) ) :d

Lasă un răspuns

