Urasc!

De ce trebuie să fie totul complicat? 😦 am zis că toate se întâmplă cu un scop… dar acum care e scopul? De ce toate se întâmplă când nu trebuie, ca să distrugă tot ce-i frumos? …… De ceeeee? 😦

Urăsc situaţiile dificile 😦 urăsc să fiu pusă în astfel de situaţii 😦 să găsesc soluţii cerinţelor dificile, cu erori de răspunsuri… Urăsc să mă gândesc la aceeaşi chestie şi să fac comparaţii, fără să ajung la un rezultat cert… Urăsc să doară şi să aleg… Urăsc să-mi fie teamă în a alege greşit… Urăsc incertitudinile!

Şi îmi pierd gândurile în somn ca să mă liniştesc… Noapte bună…

13 gânduri despre „Urasc!

  1. toate lucrurile rele se intampla cu un scop: ca sa apreciezi lucrurile bune si sa stii sa faci diferenta. asa inveti sa mergi mai departe.

  2. Alyz,cum ar fi fost ca toata viata noastra sa fi fost fericita?Sincer.atunci nu am mai fi fost oameni.Toata lumea are probleme,sa stii:*Incertitudinile,apar un-doi.Iar de ce se intampla lucrurile rele?La un anumit timp iti vei da seama,asa cum mi-am dat si eu.Noi oamenii intotdeauna vom pune intrebari,dar singurul raspuns e asta draga mea”Toate se intampla in viata cu un singur scop”!

  3. Totul e complicat pentru ca noi, oamenii, avem darul de a complica totul. Nu noi personal. Dar toti contribuim la a complica si a ne complica vietile reciproc…Desi viata ar putea fi extrem de simpla…

Lasă un răspuns

