Nimic nou

N-am mai intrat, ştiu… Am fost ba plecată, ba am avut de învăţat… Azi am avut examen şi n-am făcut mare lucru 😦 şi mă oftic că ştiam din teorie, dar nu mi-am mai amintit tot ce trebuia şi o să-l pic… Picat în sensul că ar trebui să iau nota 8 ca să nu mă mai prezint în sesiune… Şi dacă nu iau, ceea ce sunt şanse mari, în sesiune trebuie să-l iau!

Şi nimic nu e nou… Mi s-a luat de ploaia asta şi de timpul ăsta închis… Vreau nişte raze de soare, veselie (nu multă că apoi devin geloasă că nu mă pot bucura) În rest nimic nou 😀

Melodia asta e veche, dar nu mă pot plictisi de ea 😀

20 de gânduri despre „Nimic nou

  1. Ploaia asta nu prea are de gand sa plece…cat despre examen:-? fi mai increzatoare [-( iei 8:>…iar sesiunea…trece repede si aia si dupa aia cata veselie vrei tu;))

  2. Vad ca nu are de gand sa plece 😦
    Astept rezultatul marti, oricum ma pregatesc pentru sesiune 😐 mai e o saptamana jumatate 😐

  3. Ploaia asta e stresanta rau de tot. Aveam chef de o plimbare in weekend, prin marele outback romanesc (adica la tara ) :)) Dupa cum arata lucrurile, in afara de noroi nu prea am ce sa privesc.

  4. Asta este depresie din cauza ploii. Nu te mai lasa influentata atat de mult de ploaie. Nici eu nu sunt o fana a ploii dar o ignor, ceea ce e cel mai bine.

    1. Ini place ploaia atunci cand sunt acasa si nu trebuie sa plec undeva 😀 incerc si eu sa o ignor, oricum altceva nu putem face 😐

Lasă un răspuns

