Dimineaţă

Ce să faci într-o dimineaţă, după multă ploaie şi-n care soarele se bate cu norii ca să-şi afişeze zâmbetul sadic?

Eii binee, nu prea multe… N-am chef de nimic, din televizor se aude o melodie energică, dar nu mă încurajează la fapte măreţe 😀 şi se tot abat gânduri asupra mea că se termină anul, că vine sesiunea (cred că te-am înnebunit cu vorba asta) şi n-am învăţat aproape nimic.

Nu-mi mai pot controla deciziile, gândurile, timpul şi e un haos total în jurul meu 😐 Nu sunt melancolică, nici negativistă, sunt doar plictisită şi somnoroasă 😀 Încerc să-mi adun energiile, mă agit prin casă să las monstruleţul leneş pe scaun şi să deschid odată caietul ăla să ronţăi la cuvinte şi definiţii statistice 😀

Spor mie şi să-mi urezi succes că azi aflu nota la un examen 😐 dar ştiu că nu iau 8 să scap de sesiune 😦

O zi însorită 😀 Zbye 😀

31 de gânduri despre „Dimineaţă

  1. Asta e la cererea profei 😐 ca sa nu mai intru in sesiune, ar trebui sa iau 7-8 la lucrarea pe care am dat-o 😐 dar sunt slabe sanse 😐

    1. Am deja 4 examene in sesiune 😦 si nu stiu aproape nimic 😦 si nici nu-mi vine sa deschid caietele 😦 bine ca am scapat la engleza :-ss

  2. Mie mi se pare ca esti cam deprimata in ultimul timp. Incearca sa te relaxezi si sa zambesti, pentru ca stand trista nu reusesti sa rezolvi nimic.

    1. :)) nu as putea spune deprimata :)) sunt doar niste stari adolescentine :))
      Stiu ca nu rezolv nimic cu tristetea si supararea 😀

  3. Uite ca sunt de acord cu Vienela 🙂
    Lasa gandurile, ca sunt paguboase, si pune manuta si treci la invatat! :))
    Mi-aduc aminte ca nici n-aveam timp sa am ganduri in facultate. Totul se succeda cu o rapiditate…
    Si eu am trecut prin asta acum cativa ani buni, desi uneori parca-i ca ieri…
    Deci? Autoincurajeaza-te si nu mai fi necajita. Trece si asta! 😉
    Maine vei rade de gandurile astea 🙂

  4. Trece si sesiunea si dupa vacantaaaa\:d/ …daca se termina si cu ploile astea ar fi perfect:)) Nu’ti zic succes in legatura cu nota aia…pentru ca o sa’l iei>:) (am trimis un sms unde trebuie:-„:)) ), dar iti urez succes cu celelalte examene din sesiune…si sus burta pe carte:))

    1. O nota pe care nu am luat-o 😐 dar ma revansez in sesiune, desi imi cam strica planurile 😦 ca termin in iulie… Un lucru bun e ca am timp sa ma pregatesc 😀
      Ms si bafta si tie :*

  5. Pana la urma e buna orice nota ce trece de 5.Si ghici ce?Fatoo,vezi ca stresul aduce riduri!Te rog nu te stresa prea mult si relaxeaza-te..,Nu fi trista,fata draga:*:*:!Pupicioi

    1. La „examenul” asta nu :)) se trecea cu 7 sau 8 😐 asta era ca sa scap de el in sesiune, oricum nu e restanta 😀
      Hai ca n-am riduri 😀 si in ultima vreme toti ma fac de 17 ani >:)

Lasă un răspuns

