Sa facem miscare zic…

Am primit leapşa de la Ciprian Enciu şi îi mulţumesc 😀

1. Faceţi mişcare în fiecare zi ?

Sincer… Urât răspuns voi da 😦 n-am mai făcut mişcare de anul trecut de când aveam sport în liceu 😦 În plus compensez cu drumul pe care îl fac de acasă până în staţia de autobuz (15 minute) măcar atâta lucru :))

2. Ce sporturi practicaţi şi cât de des?

N-am mai practicat niciun sport, nu sunt împătimită… Când eram mai mică jucam volei, dar asta era acum 5 ani…

3. Dacă ar fi să facem o întâlnire sportivă (şi blogosferică) la ce meciuri v-aţi băga?

Volei 😀 n-am mai jucat de mult timp şi chiar mi-e dor 😦 dar nici de la altele nu m-aş înlătura 😀

Nominalizaţi pentru preluare leapşa: Aniela, Denisa, Zdwuby, Alex (Ideisiidei), Elly, Rozy, Andrei, Vienela şi o pot prelua şi alţii 😀

12 gânduri despre „Sa facem miscare zic…

  1. Multumesc :* o sa o preiau si eu.
    Cativa ani de zile, fara sa exagerez, am facut foarte mult sport. nu ma puneam la somn pana nu faceam cateva abdomene sau mai stiu eu ce exercitii. Alergam mult, prin parcuri, pe undecum. Si acum mai fac, dar nu la fel de des, nu mai am timp. oricum fac zilnic o jumate de ora pana la facultate, dus, si o jumate, intors.

Lasă un răspuns

