Tu si blogul tau

Am primit leapşa de la Raluca (Zdwuby)
1)  Esti dependentă de blogul tău?
Nu aş putea spune dependentă, deşi petrec cam mult timp 😀
2) Ce platforma utilizezi pe blog? WordPress.org , Blogspot sau Hosting şi domeniu propriu?
WordPress.com
3) Tema Blogului, Gratuită sau Premium?
Gratuită 😀
4) Cum îţi monetizezi Blogul? Fără detalii !
Nu caştig bani…
5) Linkurile din comentarii, sunt DoFollow sau NoFollow ?
DoFollow.
6) Esti deschis în parteneriate sau colaborări cu alte bloguri sau siteuri?
Încă sunt la început 😀
7) Vrei sa citeşti te rog intrebarea nr.8 ?
Acum 😀
8 ) Ce vechime are blogul tău?
Are vreo trei săptămâni 😀
9) Ce articole, din ce domeniu îţi place să scrii?
Cam ce mă pasionează, imagini, mai postez câte o melodie, gânduri, frustări, bucurii 😀
10) O ultima intrebare. Îţi plac concursurile organizate pe bloguri? Ce premii ai dori să fie la concursuri pentru a te îndemna să intri ca şi participant?
Depinde. Nu prea mă înscriu la concursuri din lipsă de încredere, la unele am vrut să particip şi am renunţat 😐
O pasez lui Ciprian (Mutulică), Rozy Bumbu, Andrei, Vienela, Alex, Elly, iar cine vrea să o preia o poate face 😀
10 gânduri despre „Tu si blogul tau

  1. Esti tu asa de draguta sa-mi amintesti maine de ea? Sa o fac si eu. Stii ca nu prea fac…de fapt deloc…dar treaca-mearga una 🙂

      1. OK. Sa stii ca am facut-o pe cea despre copilarie, cea care provine de la tine si Raluca. Am preluat-o de la Vienela 🙂
        Sper ca maine, sa o fac si pe asta. Dar totusi, sa treci sa lasi in comm, ca sa-mi amintesti. Am multe pe cap. Te pup!

Lasă un răspuns

