Bac-ul

Am dat „examenul maturităţii”-Bac-ul, cu un an în urmă, deci nu ar trebui să mă mai peocupe subiectul… Am tot văzut pe la televizor, diverse emisiuni ajutătoare pentru cei care se pregăsesc pentru acest examen. Una ar fi pe Discovery, la care m-am uitat de câteva ori şi chiar mi s-a părut interesantă. Prezenta diverse subiecte la principalele materii pentru examen (chimie, biologie, matematică).

Astăzi, am descoperit o altă emisiune prezentată pe Tvr 2, în care se discuta o variantă pentru examenul la Limba Română. Mi s-a părut foarte bună ideea şi faptul că în această emisiune sunt implicaţi elevii. Aceştia, împreună cu un profesor desluşesc subiectele din cadrul variantelor, prin vorbire liberă.

Majoritatea se complică cu meditaţii sau li se pare mai uşor să spună: „Nu înţeleg!” Nu vreau să fiu răutăcioasă, nu mă consider AS pentru că nu pot spune că am absolvit cu o notă prea mare… Am pierdut multe din cauza unui joc şi mi-a distras atenţia asupra examenului… Însă, deşi acasă nu mă pregăteam îndeajuns, eram atentă la ore, mergeam la pregătirile organizate în cadrul şcolii, iar în ultima lună, m-am concentrat pentru examene. Numai vorbesc de faptul că la matematică în ultimele două luni, am recurs şi eu la meditaţii-4 sedinţe, pentru că nu am putut înţelege materia din ultimul an şi zăpăcisem totul (ni s-a schimbat profesorul chiar în anul terminal şi nu puteam înţelege cum explica el)… Ca „tortul să aibă şi o cireaşă” acesta nu a terminat de predat materia de clasa a XII-a, exerciţii care s-au regăsit şi la examen, iar variante nu făceam la clasă…

Spor tuturor şi mult succes!

19 gânduri despre „Bac-ul

  1. Mai sunt si situatii din astea…stiu ca in generala mi s’a intamplat ceva asemanator…in a 8’a am facut matematica cu 4 profesori :)) iar o lectia o am in caiet de 3 ori:)) pentru ca a predat’o fiecare ca nah „dar nu o aveti predata de mine”…norocul meu a fost ca in general nu am avut probleme cu matematica…ma descurcam si ma descurc la un nivel accetabil…dar nah evident nu se compara situatia:)) oricum totul e bine cand se termina cu bine:p ai luat bacul, ai intrat la facultate si asta este important:p

  2. din cate am vazut, e din ce in ce mai greu BAC-ul. Nu stiu daca a fost asa de greu si acum trei ani cand l-am dat eu.. sau m-am obisnuit cu examenele de la facultate, unele mult mai grele decat Bac-ul :)) mereu se intampla asa, dupa ce treci un test consideri ca nu a fost asa de greu.

  3. Nu stiu cu ce note ai trecut tu examenul anul trecut, dar expresii ca „este implicaţi elevii” si „descluşesc subiectele” nu-ti fac deloc cinste! Mai studiaza!

      1. OK, te cred, mai ales pentru faptul ca ai mult bun simt si buna crestere! Felicitari, asadar (si poti sterge comentariul meu anterior, care a ramas fara obiect… 😉 )!

        1. Nu sunt perfecta… Din greseli se invata 🙂 Mi se mai intampla sa nu-mi dau seama unde am scris gresit, chiar daca recitesc articolul de cateva ori…
          Multumesc ca mi-ai atras atentia, incerc sa fiu mai atenta 🙂

Lasă un răspuns

