Fără calculator

Nu mai vreau să mai văd ecranul calculatorului, timp de câteva zile… Aproape o săptămână am lucrat la materia pentru un examen şi deja simt că a fost exagerare… Mă dor ochii, spatele şi într-un final capul…

Una e să pied timpul cu jocuri, bloguri, mess şi alta e să-mi pironesc ochii şi concentraţia ore în şir în ecranul ăsta distructiv… Mi-a ajuns! Amândoi avem nevoie de o pauză, un somn liniştit, de o perioadă în care să fim unul fără altul… Şi ce? Pe net nu pot intra şi cu telefonul? 😀 Păi ba da! 😀

Drag, calculator, te las liber un timp… 😀 Mă duc să-mi încarc energiile cu alimente, că tot am menţionat cuvântul alimente în materia pentru examen, de mi s-a urât şi apoi să iau o mică pauză pentru recreere, după care, concentrare maximă pentru examenul de marţi 😐

Şi ca un moment de linişte, am regăsit melodia asta 😀 Voltaj-Mi-e greu fără tine

5 gânduri despre „Fără calculator

  1. Melodia e foarte frumoasa:x….si ai dreptate…e o diferenta cand pierzi ore cu ceva ce iti place si alta e sa pierzi ore cu o concentratie maxima, sa citesti si sa scrii tot felul de tampenii , sa sintetizezi, etc….dar dupa o noapte si jumatate de zi de somn iti revii:> succes marti:*

Lasă un răspuns

