Happy Weekend 1

De vreo două săptămâni mă chinui să fac şi eu o postare pentru weekend, dar îmi aduceam aminte prea târziu… De data asta nu m-am putut abţine 😀

Lasă povestea cu voturile, alegerea primarilor şi alte nuvele 😀 Ce-ar fi să faci o plimbare? O zi relaxantă, aer curat, lumină, soare 😀 de toate 😀

Dimineaţa apar pe cer nişte norişori, dar nu te speria, va fi frumos toată ziua 😀

Plecarea e la ora 10, iar traseul e purtătorul unei poteci prin pădure unde se găsesc: floricele şi frăguţe 😀

Frăguţele au fost gustoase, împrejur linişte…

Iar la final, un banc cu nişte duşmani odioşi:

Merg doi tânţari pe o bicicleta dublă. La un moment dat cel din faţă nu mai pedalează, la care cel din spate:
– Bă, de ce te-ai oprit?
– Mi-a intrat o muscă în ochi!

Happy weekend 😀

*** Imagini personale
18 gânduri despre „Happy Weekend 1

  1. Adorabila imaginea cu fragutele, fructele copilariei mele. Cat despre weekend, da, ar fi o idee sa ajung in padure, sa ma bucur de liniste si aer curat, numai ca pana la urma tot la votare voi merge. Asta e jobul. 😀

    1. Ma bucur ca-ti place imaginea 😀
      Macar odata pe saptamana sa avem o zi relaxanta…
      Si acum vine intrebarea de baraj: „Eu cu cine votez?” :))

  2. Copil drag, ce ma bucur ca ai reusit in sfarsit sa vii pe la HW! Cu o postare vreau sa spun, ca de intalnit la un comentariu ne-am mai intalnit noi 😉 🙂
    Nu ar trebui sa fii asa stresata cu postarea. Si duminica se poate. In oricare dintre cele doua zile 🙂
    Deci …sa revin. Sugestia ta e minunata. Stii ca am vazut o singura data fragi? Acum multi ani… In rest, doar in poze. Si clopotei de padure tot o singura data am vazut. Si chiar mov, ca acestia!
    Ei, si dupa binemeritata plimbare, tot tre’ sa mergem la vot. Avem peste tot de ales intre „niste tarani”…dar sa facem in asa fel incat sa-l alegem pe cel mai putin „taran”… Oricum,cu absenta tot nu rezolvam nimic. Asa macar, putem spera. Asta ca te-ai intrebat si ai intrebat, precum Cetateanul turmentat :))
    HAPPY WEEKEND!!

    1. Fragii sunt gustosi 😡 sunt ei mici si n-ai din ce sa-ti potolesti pofta :))
      Postarea de genul asta imi place mai mult sambata 😀 o sa incerc sa o fac de vineri seara, de acum :D>
      Si da, trebuie sa merg si eu la vot :)) asa ca de prima oara, oricum n-am din cine alege 😐
      Happy weekend :*

  3. Fie si plimbare, daca vremea nu e-n schimbare (ca asa se zvoneste) Dar fragutele sunt bune si cand… ploua! 🙂

    Viata fericita!

Lasă un răspuns

