Plictiseală

Am început să evit calculatorul, să neglijez blogul, să las baltă totul… Nu că aş fi suparată sau ceva de genu` doar mă plictisesc foarte uşor. Cu sesiunea, am prea mult timp liber, mi se ia să tot răsfoiesc la materiale pentru examen, deşi trebuie… Am mai ajutat-o pe mama prin grădină, mi-am mai băgat nasul printre flori (să le îngrijesc, să le scot în evidenţă pe cele înflorite), prin bucătărie… Dar şi cu căldura asta, mai mereu ajung să adorm câte o oră-două/zi…

Nici gânduri nu mai am, dar mă simt ok, prea energică, însă în acelaşi timp obosită şi cred că ar fi necesar să fac mişcare…  Seara plec cu unul dintre căţei la plimbare 😀 Asta e starea de spirit predominantă în ultimele zile. 😀 Mă surprind ai mei deseori prin curte, cu căştile în urechi, cu mâinile prin aer şi mă tot atenţionează să mă calmez că mă văd vecinii :))

Şi frunzărind prin lumea melodiilor, te las să asculţi melodia asta draguţă 😀

10 gânduri despre „Plictiseală

  1. e un lucru bun ca renunti, desi pentru o prioada limitata, la pc. sper sa te incarce cu energie clipele astea libere si minunate in care dansezi in aer liber 🙂

Lasă un răspuns

