Nimic

Şi nu mai simt nimic… E doar un gol care mi s-a format în suflet şi se adânceşte… Un gol care pare să nu poată fi umplut, din cauza timpului prea îndepărtat… Şi se adună stări de agitaţie, clipe pierdute în noapte în care îmi tresar vise aiurite, vise fără viitor, ore în noapte în care nu mă cuprinde somnul şi mă pierd în tot felul de amintiri care-mi răscolesc gândurile… ore în zi în care adorm cu foile în faţă, după nici 15 minute de parcurs materia, somn din care simt nevoia să nu mă mai trezesc, care mă oboseşte mai mult decât înainte… Ore în care simt că timpul s-a oprit doar ca să mă chinuie în cuvinte inutile şi fraze aburite…

Până ieri, n-am avut nimic, eram bine din toate punctele de vedere, nu mă simţeam singură, nesigură pe gândurile ce-mi traversează mintea, nu simţeam urme de tristeţe… Azi m-am debusolat… Trebuie să-mi repun ideile în mişcare şi să revin cu picioarele pe pământ din amorţelă… mă aşteaptă un examen pentru care nu sunt pregătită şi nu ştiu de ce acum, nici nu-mi pasă… şi m-am zbătut atâta pentru ele…

9 gânduri despre „Nimic

  1. Pingback: Delir « AlyZ

Lasă un răspuns

