Nu-mi pasă…

Şi-mi repet nu-mi mai pasă, nu mai pun suflet, nu mă mai complic… Nu-mi pasă de cei din jur care nu ştiu ce vor, care nu ştiu să aprecieze ce au lângă ei, nu-mi pasă ce motive au să se ascundă, să-şi arate două feţe, să se schimbe… Mă mint că nu-mi pasă, dar lângă o durere de cap, după stresul unui examen (nu dificil, ci pentru care nu m-am pregătit îndeajuns), îmi pasă… Pe lângă vorbe în care spunea că trebuie să ne ajutăm, realiza fapte neînţelese şi interpretate în moduri diferite…

Mă forţez, îmi repet vorbe dure, mă cert cu mine când mi-e greu şi când simt că sunt în cădere, mă autoîncarc cu gânduri pozitive, pentru că dacă nu sunt eu lângă mine, dacă nu mă apreciez eu, nimeni nu o va face mai mult. Devin pe cont propriu, devin ca alţii, „ochi pentru ochi şi dinte pentru dinte”, în loc să fim „toţi pentru unul şi unul pentru toţi”. Nu-mi place munca în echipă, fiindcă inevitabil, unul va munci mai mult, va pune mai mult suflet, în timp ce altul poate va sta degeaba, nu-i va păsa, va lăsa totul în seama celuilalt găsind motive şi scuze, sau chiar de va depune un efort, acesta va fi mai mic…

Nu sunt revoltată, nici supărată, nu vreau să fiu dură, nu vreau să mă schimb, dar nu vreau să-mi mai pese, vreau doar zâmbete, să mă simt ca un fluture evadat din coconul său, în libertate, iar clipele să le fructific cu linişte, cu calm, cu mirificul ce-l găsesc în jurul meu: o imagine, un vers, un citat, fie şi o furnică sau un gândac inofensiv care încearcă să se salveze de la înec. Cu ce e de vină că a căzut în găleata cu apă? Toţi greşim şi plătim, dar trebuie să ne găsim singuri colacul de salvare.

13 gânduri despre „Nu-mi pasă…

  1. In mare parte sunt perfect de acord cu tine.
    Unii cred ca ne pot ajuta sa prindem acel „colac de salvare” dar eu nu sunt deloc de acord cu ei in aceasta privinta.:|
    Si eu vreau sa nu imi pese si sa rad insa nu prea pot dar pot sa nu mai tin asa de mult la oameni, da asta pot sa fac :d

  2. Sa stii ca, din pacate, singura putere, intelegere si rezolvare a multor probleme…tot in noi o gasim. In noi insine. Ai ajuns la o concluzie justa.
    Atata timp cat astepti ceva de la altii vei avea dezamagiri. Concentreaza-te doar pe persoana ta. Si totul va fi mai bine. Te pup. O zi mai buna!

    1. Ai dreptate, toate au un scop, si toate se rezolva cu rabdare 😀 Desi uneori nu avem rabdare sa treaca toate cele urate, cand nu ne asteptam, ne revenim 😀

Lasă un răspuns

