Te urăsc!

Nu am alte cuvinte pentru tine! Te urăsc pentru că eşti un prost! Te urăsc pentru că nu ai ştiut ce vrei… te-ai infiltrat în sufletul meu doar ca să faci rău şi să te foloseşti de bunătatea şi de naivitatea mea… Te urăsc! Ai auzit?

Şi ai zis că ţi-ai găsit fraiera de care poţi profita pe deplin… dar fraiera asta, ştie să te facă să regreţi şi-ţi va veni şi ţie rândul, nu acum… dar e destul timp şi când tu vei crede că eu am uitat, voi ataca şi eu… Voi zâmbi atunci, cum ai zâmbit tu când te-ai folosit de mine… Mă doare, dar nu plâng, n-am de gând să vărs o lacrimă, sunt furioasă şi nu-mi vine să cred că am putut să fiu atât de oarbă. Ştiam cum sunteţi voi, ştiam că trebuie să am grijă… am picat în propria-mi capcană…

Ai fost fraier! Şi fraier vei rămâne! Îţi vei da seama când va fi prea târziu, o ştiu şi alţii… Regret un singur lucru: că te-am lăsat să te apropii de mine!

16 gânduri despre „Te urăsc!

    1. Nu a fost doar odata, stiu ca oamenii sunt rai… Si toate astea au efect in schimbari bruste 😀 Nu toti sunt la fel, dar rar gasesti oameni minunati!

        1. Depinde de fiecare cum vrea sa fie, depinde si de faptele celor din jur, pentru ca invidia si rautatea altora te fac mai puternica, dar nu neaparat te schimba in bine…

  1. Nu trata aprioric pe oricine ca pe un potential candidat la dezamagire 🙂
    Insa lasa mai putin de la tine…poate e bine sa fii mai egoista, sa te iubesti pe tine cel mai mult… E doar o idee, nu un indemn. Sufar de aceeasi problema, asa ca nu sunt in masura sa dau sfaturi… 🙂
    Dar o vorba buna…gasesti la mine oricand.
    Inca o data, o zi frumoasa sa ai, fara alte dezamagiri 🙂

    1. Dezamagire o numesc dupa ce acea persoana face fapte care nu pot fi intelese…. Trebuia sa aflu de la altii diverse lucruri…
      Nu stiu cum de am ajuns in situatia asta, orbisem… Mi-am calcat pe inima si nu trebuia sa am atata incredere…
      Azi nu ma va dezamagi nimeni :)) Te pup!

Lasă un răspuns

