Happy Weekend 3

Happy weekend tuturor! Cred că merităm măcar două zile liniştite şi răcoroase după munca depusă de-a lungul săptămânii. So… Am ales ca temă gheaţa.

Avem inimi de gheaţă?

Bubbles

Water flames

Rece…

Banc de weekend: 

Gazda- Vrei ciuperci?
Oaspetele – Nu, mulţumesc, mie îmi place numai să le strâng…
Gazda – Le pot împrăştia pe podea, dacă doreşti!

Aşadar, închei prin urarea obişnuită „Happy weekend!” să fie cât mai minunat! 😀

20 de gânduri despre „Happy Weekend 3

  1. Oooo…imagini de vis pe caldurile astea! E un strop mai racoare asta-seara…parca se mai poate respira.
    Si incep sa ma simt si eu ceva mai bine. Am fost racita si inca mai sunt…si nu e gluma 🙂
    Gluma e super. Cica sa i le imprastie pe podea :))) Tare de tot!
    Happy Weekend, draga mea!

    1. Intr-adevar, unii oameni devin duri si din cauza unor evenimente urate care le marcheaza viata, sau din cauza altora, care nu au altceva de facut decat sa ia pe toti cei mai „slabi” peste picior 😐

Lasă un răspuns

