Stres

A trecut o perioadă destul de lungă de timp de când nu m-am mai simţit aşa, poate nici eu nu mai ştiu. M-am enervat pentru că nu am reuşit să rezolv nişte probleme statistice şi s-a dezbinat totul. Brusc am fost pasată într-o stare de deziluzii, în care pentru o clipă am zis: „Pic examenul ăsta!”.

Nu am mai fost în stare să mai gândesc, să mai continui lupta pentru a reuşi… Am luat o pauză şi am fugit cu căţeii la plimbare. Mi-am blocat sunetele venite din exterior cu sunetul energic al muzicii provenit din căşti, nu am vrut să aud liniştea serii, doar să mă detaşez de stres şi m-am luat la întrecere prin poieniţă cu nazdrăvanii mei. Nebunii au vrut să-mi depăşească forţele, să alerge mai rapid ca mine, dar ajungeam să mă feresc de uriaş datorită faptului că venea în viteză spre mine şi era în stare să mă doboare, iar zgâtia, se agăţa de picioarele mele şi îmi măcelărea pielea cu dinţişorii.

M-am recreat, am uitat, dar revenită acasă, îmi fulgerau prin minte idei: „ai examen”, „Ce faci sâmbătă la examen?”, „Nu te vei descurca…”. Mi-am repetat să mă liniştesc, că va fi totul bine, să nu-mi fac griji… dar totul a fost în zadar, iar pe la trei dimineaţa prin ochii împăienjeniţi zăream fulgere ce pâlpâiau într-un interval de câteva secunde… Deodată pământul s-a cutremurat… s-a auzit o explozie a unui tunet plin de furie, cu dorinţă nestăpânită de răzbunare… Am tresărit, m-am speriat… somnul s-a lăsat aşteptat…

10 gânduri despre „Stres

  1. Asa am gandit si eu, inainte de licenta. Ieri am terminat cu toate, dupa doua luni de stres, in care am avut aproape zilnic examene, de lucrat la licenta si etc. Ma bucur ca am terminat in sfarsit si ma pot bucura de vacanta, linistita. Exact ca si tine gandesc si eu, desi stiu ca mereu lucrurile se termina cu bine:)

  2. Apropos, ce fel de caini ai? Scrii „cateii” dar mai apare si un „urias” taiat…
    M-ai pus pe ganduri 😉 🙂

    1. Nu sunt de rase sofisticate :)) Am unul care doar pazeste curtea (e de statura medie, dar ii zis uriasul pentru ca s-a ingrasat foarte mult de cand era mic :)) si are o energie in el :)) iar aia mica, e pechineza) asa m-am obisnuit sa-i deosebesc :)) dupa inaltimea dintre ei :))

Lasă un răspuns

