Happy Weekend 5

Huuh! 😐 în sfârşit văd şi eu o zi liberă, după trei pline… Ieri a fost cea mai grea 😦 mi-am luat mustrare, am stat şi peste program, fără să-mi zică cineva… În fine, sper să-mi revin până mâine şi să nu mă descurajez. Pot spune că până acum, mi se pare că am rezistat prea bine stresului, exceptând faptul că am zilnic dureri de picioare…

Să revin la subiect 😀 E weekend! Să ne bucurăm de ziua asta plină, să lenevim, să ne hidratăm şi să ne destindem! Sunt zgârcită în imagini, (iartă-mă Elly) dar am dat peste imaginea asta pe faimosul facebook şi nu m-am putut abţine să nu o fac cunoscută 😀 Abia nimeresc tastele şi nu am idee ce să postez. 😦

Happy Weekend!

28 de gânduri despre „Happy Weekend 5

  1. E bine, e bine, e foarte bine! 🙂
    Orice aduce un zambet pe chip e binevenit! Si micutele tale rozatoare sunt tare, tare dragalase!
    Happy Weekend, Alina!

    P.S.- Maine sunt sigura ca vei fi bine, mai odihnita si o vei lua de la capat cu forte proaspete 🙂

  2. Imi place imaginea =)) dar daca arunca o sticla prin monitor si la mine pe birou cred ca fac si weekendul meu si mai interesant:))
    Hmm baga muuuuult somn si o sa fie mai bine:)

  3. Haaa…!! Nu stiu cum se face ca postarile pe care le urmaresc imi tot amintesc de trecut! Si e de bine! 🙂 Acum mi-am amintit de hamsterul pe care l-am avut si care tare drag imi era! L-am luat de la cineva care il tinea inchis intr-o cutie de carton cu gauri! Il chema Șoni. A rezistat un an la mine! Intr-o zi, cand am avut o petrecere, cineva i-a dat sa manance salata uda… L-am gasit umflat, cu labutele in sus… Dar, cat a trait, mi-a bucurat inima! Oricum, n-as da lichide soriceilor!!! Dar o bere rece-rece as bea! Si in seara aceasta voi bea! 🙂

    O saptamana cu multe reusite sa ai! Si… durerea de picioare sa nu o iei in gluma… 🙂

    1. Ce nume dragut, Soni :X Conteaza doar ca te-a facut fericita 😀
      Nici nu am timp sa stau jos, iar asta se datoreaza si faptului ca nu sunt obisnuita sa stau doar in picioare… Nici pauza de masa nu am 😦 mananc pe apucate… Bine ca mananc dimineata 😀
      O saptamana frumoasa si tie! >:D< si fara prea mult soare 😀 Apropo, savureaza din bere si pentru mine 😀

Lasă un răspuns

