Dezamăgită…

Nu m-am mai simţit aşa de ceva timp… Am mai avut stări în care eram tristă, nervoasă, dar ca cea de azi, nu am mai avut de vreo două luni… Dezamăgire, pierderea încrederii în mine…

De dimineaţă am simţit că ceva nu e ok. Am ajuns la lucru, toate bune, ceva treabă, iar la un moment dat am început să mă agit… simţeam că-mi izbucnesc lacrimile dintr-o dată. Am luat o pauză, m-am retras de colege într-un colţişor şi gândeam… M-au văzut agitată, au văzut că lăcrimam, dar am înghiţit şi am schiţat un zâmbet forţat cu o vorbă scoasă cu cleştele: „Sunt ok!”

Ce-ar putea să se întâmple? Ei bine… inevitabilul s-a întâmplat… Am avut trei zile, ca o perioadă de probă. Începusem să mă obişnuiesc, să simt că lucrez acolo de o lună-două, nu de trei zile, deşi nu învăţasem unde sunt toate aşezate şi nici preţurile… S-a dus toată bucuria mea, toate visele, când mi-a spus că nu fac faţă programului lor (non-stop), deşi lucram 8 ore, că sunt prea timidă, că mă pierd prea repede… Nici nu aveam timp să mănânc şi am încercat să dau ce-a fost mai bun din mine ca să fie toată lumea mulţumită…

Da, nu am avut experienţă, nu cred că cineva poate face totul perfect după trei zile… Am ieşit furtunos, dezamăgită de mine, cu un singur gând „am dat greş”… Încercam să nu izbucnesc, m-am abţinut, căutam să-mi rostesc cuvine blânde, să nu dau vina pe mine, să mă încurajez că am făcut ce-a fost mai bun de cuviinţă, iar altele în locul meu probabil nu ar fi făcut nici pe jumătate, dar mergeam pe stradă inconştientă şi îi spuneam colegei mele că nu ştiu dacă mai ajung bine acasă…

18 gânduri despre „Dezamăgită…

  1. hey:-w nu a fost vina ta…a fost vina sefului…pentru ca este logic ca nimeni fara experienta nu poate dupa 3 zile sa para ca a lucrat ani…trebuia sa fie mai indulgent[-(

  2. Chiar imi pare rau, sincer, dar cred ca te-ai descurcat foarte bine si probabil vei reusi sa gasesti alt loc de munca deci poti incerca sa zambesti 🙂
    „O usa se inchide alta se deschide ” Asa spun multi si e posibil sa aiba dreptate, in unele cazuri >:D<

  3. E greu…
    Dupa ce bocesti cateva zile…ar fi indicat s-o iei de la capat 🙂 Cum spuneam, viata si oamenii ne dau mereu palme. Demonstreaza-ti tie insuti ca poti. Nimanui altcuiva. Te pup cu drag!

  4. Nu fac asta pentru nimeni 😦 voiam doar sa-mi indeplinesc niste vise 😦 dar nu stiu cand vor avea un final bun 😦

  5. Abia acum citesc aceste randuri… 😦
    Azi esti mai vesela?
    Pentru ca nu te-ai „incadrat” acolo inseamna ca alta este menirea! Cred cu toata puterea ceea ce afirm, pentru ca am avut timp sa incerc multe! Atunci cand ceva „merge cu hopuri” inseamna ca nu e drumul ce-l bun si cu cat te intorci (sau cotesti) mai repede cu atat e mai bine! Vei constata chiar tu aceasta 🙂 Zambeste! Haaaai, zambeste! 🙂 Stiu ca e greu, dar nu imposibil.

    Increderea in tine e fara sens sa afirmi ca o pierzi! E ultima temere pe care ar trebui sa o aiba cineva! A fi sensibil nu inseamna a fi incapabil! Vei vedea, se va rezolva! Sensibilitatea e o calitate pe care nu multi par sa o mai aiba si – probabil – de aceea sunt din ce in ce mai putini cei care stiu sa o aprecieze.
    Iti doresc de bine! Succese!

    1. Fac pe cât posibil să fie totul ok 😦 de fel mă consum pentru toate chestiile, pentru că vreau să fie totul aşa cum îmi doresc, dar din pacate, nu toate se sfârşesc aşa cum dorim… Şi dacă suntem învinşi trebuie să găsim putere să ne ridicăm.
      Îţi urez o zi senină >:D<

Lasă un răspuns

