Pauză!

Atât! S-au întâmplat prea multe într-o perioadă scurtă… Vreau o pauză în care să mă detaşez, să citesc câteva pagini bune, să-mi recapăt încrederea în mine, să redevin din nou veselă, energică şi să-mi formez vise noi.

Plec… Mă retrag la bunici pentru o perioadă. Cum spuneam într-un alt articol, acolo nu am posibilitatea de a naviga pe net în voie 😦 utilizez telefonul care se încarcă destul de greu şi nu reuşesc să scotocesc pe unde vreau. 😦 Poate voi mai arunca câte un articol, simplu şi rece, fără imagini-doar nişte cuvinte, pe care-l voi aranja după bunul plac când voi reveni acasă.

Să aveţi grijă de voi şi nu uitaţi să zâmbiţi!

24 de gânduri despre „Pauză!

  1. Am fost si eu in vizita in pustietate ieri si azi…dar spre ca la tine sa fie mai distractiv decat a fost pentru mine:p oricum…distractie placuta si hai acasa repede>:d<

  2. Abia astept sa revii. Poate ca o pauza e foarte buna. Chiar iti recomandasem in alt comentariu sa tragi aer in piept 🙂 Ai nevoie, dupa cat esti de dezamagita.
    Sa te odihnesti bine-bine! Weekend placut!

    1. Am si uitat cum mai arata totul pe acasa… Ca de fiecare data cand revin mi se pare totul atat de ciudat… Si n-am lipsit mult-doar o saptamana jumatate :))

Lasă un răspuns

