Nimic potrivit

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu nu când mă gândesc la jobul potrivit, parcă nu mi se potriveşte nimic. 😦 M-am tot uitat prin diverse ziare de publicitate, pe site-uri, dar parcă nimic nu mi se potriveşte… Numai când mă gândesc că am avut un eşec, mă cuprinde groaza… Tot nu reuşesc să-mi recapăt  încrederea în mine şi să gândesc că voi face faţă, orice ar fi… Sunt responsabilă şi rareori mi se întâmplă să dezamăgesc pe cineva (privind şcoala şi facultatea). Nu sunt perfectă, nu sunt extraordinară, dar de ce nu mă părăseşte gândul unui nou eşec? De ce mi-e teamă?

Încă nu e momentul? Trebuie forţat, dacă nu… E nevoie…

31 de gânduri despre „Nimic potrivit

  1. Inca nu ti-ai dat seama de ceea ce te pasioneaza cu adevarat. Cand vei afla ce-ti place atunci vei sti incotro mergi. De obicei pana nu incerci nu stii ce si cum. Azi mai rau, maine mai bine si uite asa gasesti drumul cel bun. Esec? Ce e ala? .. nu exista esec, ci doar nepotrivire sau cum ii zic eu „experienta” 😀 … tu mereu trebuie sa te incurajezi, daca nu o faci tu … cine sa o faca?

    1. Stiu si eu, sunt singura care-mi pot incuraja gandurile… Dar e teama aia de a simti ca nu va fi totul bine 😦
      Multumesc de incurajari! >:D<

  2. Mai trece timpul…mai capeti experienta mai scapi de redusi mintali ca aia pe care i’ai avut acolo si o sa te paraseasca gandul ala urat[-(

    1. Aia cred ca a fost cea mai cea experienta… Poate mai sunt si altele, dar m-a facut sa fiu atat de hotarata in a-mi indrepta atentia catre locurile de unde-mi cumpar alimentele… Plus ca am pretentie, ca orice client, sa consume alimente pastrate in conditii salubre. 😐

      1. Esti cam pretentioasa tu:)) Nah asa e si normal, dar pentru majoritatea patronilor conteaza sa iasa banul si in pierdere cat mai putin sau daca se poate chiar 0

  3. Eu zic sa nu te lasi descurajata. Acolo n-a fost sa fie. Stiu ca acest lucru te-a demoralizat mult. Inteleg perfect. Dar trebuie sa mai incerci. Nu s-au sfarsit toate job-urile. Iti faci prea multe griji, prea multe ganduri. Nu e acelasi lucru ca intr-o relatie. In privinta job-urilor e mai simplu.Te desparti de unul si poti pleca la altul fara probleme.
    Stiu ca iti va fi bine. Daca nu te mai gandesti atat de mult 🙂

  4. si eu in vara asta am vrut sa ma angajez, cu frica in san normal… ca nu o sa ma descurc, ca nu stiu ce, pana la urma nici macar nu a gasit ceva… cred ca te inteleg..

    1. Tu poate esti mai mica, e altceva, dar sa fii la facultate si sa depinzi numai de ai tai… E destul de greu (taxa facultate, transport, de maincare si altele nu mai vorbesc)… Iar dupa doi ani, in care nu era necesar sa le mai cer lor bani, face situatia si mai dificila 😐

        1. Lupta pentru un loc la fara taxa! Decizia mea a fost data peste cap de gandurile parintilor ca eu nu-mi voi pastra locul la fara taxa si va trebui sa returnez banii, ca nu ma voi descurca printre straini… Mult prea grijulii 😐
          M-au intors din drum, dar tot prostie am facut ca am ales o facultate privata, la care nu se ofera bursa (in numerar) pentru rezultate… Exista bursa Erasmus pentru a pleca in strainatate o jumatate de an sau un an… Dar exista tot felul de dificultati 😦

          1. mda stiu ca politica romanesca e destul de stifuoasa si pana la urma daca mergi in strainatate ai nevoie de ceva bani de buzunar…la ce profil estii la facultate ? hai ca m-ai facut curioasa :))…of si eu am parinti dificili *hug

          2. Eu nu as putea sa spun ca urasc sau iubesc economia pentru ca, profesorul de economie venea in clasa spunea glume cu conotatie sexuala si pleca, cam la asta se rezumau cunostiintele mele in economie 🙂

          3. Eu nu as putea sa spun ca urasc sau iubesc economia pentru ca, profesorul de economie venea in clasa spunea glume cu conotatie sexuala si pleca, cam la asta se rezumau cunostiintele mele in economie 🙂

          4. Imi cer scuze pentru comentariile pe care le lasi ca nu apar imediat, dar nu stiu de ce intra in spam si trebuie sa le aprob mereu… Odata ce-l aprob pe primul, restul apar fara aprobare.

          5. si mie mi se intampla asa pe blog cu persoane care imi comenteaza, nu stiu de ce …odata cineva chiar s-a suparat pe mine :)) …uitasem sa ma uit in spam

          6. eu nu zic nimic de economie, nici de rau nici de bine, cunostiintele mele in economie sunt 0 dar cu un profesor de eco care venea in clasa, spunea glume cu conotatie sexuala si pleca , crede-ma ca nu ma simt vinovata 😐

          7. Nici nu ai de ce sa te simti vinovata 🙂 Cu un asa profesor… nici ca aveai ce invata 😐 Noua ni s-au cam schimbat profii in liceu… Acum in facultate, avem o profa care la examen se asteapta sa-i spui subiectul ca papagalul, cap-coada 😐 sa nu sari un rand :)) sau sa zici ceva altfel decat a dictat ea 😐 mai ales unde erau enunturi de genul 1, 2, 3… cu mai multe subpuncte.

          8. Asa ne vrea invatamantul romanesc robotei care recita dar care nu stiu sa puna in practica asa ca profa ta …asta imi aduce aminte de cuvintele profesorului de istorie, invatati sa ganditi! Ce sa faci uscaturi peste tot :-j

Lasă un răspuns

