Happy weekend 7

Am fost fără stres săptămâna asta :X Dar cum tot ce e frumos trece al naibii de repede, am revenit acasă 😦 din nou cu picioarele pe pământ, din nou în învălmăşeală, griji, gânduri… După o aşa săptămână, m-am înarmat cu o doză de tupeu (care sper să nu se spulbere), mult curaj şi voinţă.

Cum e weekend, (Elly, te provoc!) 😀 îţi las câteva imagini relaxante de la mare (chiar nu mă aşteptam să revăd marea-a doua oară).

Răsărit de soare

Valuri

Love you!

Scoici

Hai la îngheţată!

Acesta poate fi un weekend de poveste! O mini-vacanţă nu strică :X Happy weekend! 😀

*** Imagini personale
22 de gânduri despre „Happy weekend 7

    1. Nu conteaza :)) Si pe mine m-a durut in gat, dar nu am putut refuza o inghetata :)) Acum cat e vara, ca la iarna ne savuram ceaiuri 😡
      HW!

    1. Ma bucur sa aud asta! 😀 Cred ca vei fi foarte fericita sa revezi locurile natale si mai ales marea. 😀
      O zi minunata sa ai! 😀

  1. Un superb reportaj de vacanta! Toate fotografiile sunt deosebit de reusite! rasaritul, valurile, declaratia de dragoste, plaja, înghetata-jumbo :))
    Sa ai un weekend minunat!

    1. Multumesc! 😀 Trebuie sa-mi achizitionez un aparat cu rezolutie buna 😐 atunci vor fi fantastice 😀
      Weekend placut! 😀

  2. Asta da weekend, mare, valuri, scoici sfaramate sub talpile arse de soare. Wow!
    Si ce e mai savuros si racoritor decat o inghetata!?
    mi-e dor de mareeee
    Happy Weekend!

  3. Buna ziua!
    O surpriza frumoasa! Ai revenit! Am mai trecut pe la tine (apropos, era pustiu!), fara sa stiu ca tu erai la mare 🙂
    Frumos!
    Ai salutat-o si din partea mea? Daca da, bine, daca nu…o sa te cert 😉 si-o sa te iert 🙂
    Glumesc. Foarte, foarte frumos colaj de la mare. Ai surprins perfect toate aspectele.
    Parca la inghetata aia m-as baga si eu. Chiar de nu e asa de cald astazi. Tot ar fi buna!
    Pentru ca inca suntem in weekend nu am decat sa-ti doresc HAPPY WEEKEND!

    1. Am salutat-o pentru toata lumea 😀
      Multumesc pentru aprecieri 😀 se putea si mai bine, dar… Ma voi revansa anul viitor (sper)
      O zi frumoasa! 😀

  4. Si eu am fost pentru o saptamana la mare, am avut noroc ca a fost vreme frumoasa. Pentru mine a fost prima data la mare, o senzatie placuta 🙂

  5. Sper ca nu e prea tarziu sa iti scriu ca… mi-ai facut dor de mare! Sunt ceva ani de cand nu am mai fost iar modul in care ai fotografiat valurile si scoicile… Ufff… Aud sunetul marii si ii simt parfumul! Iar rasaritul pe malul marii imi aminteste de… lucruri sfinte! :))

    Viata fericita!

Lasă un răspuns

