Monotonie

De când m-am întors nu s-au întâmplat lucruri noi, toate sunt vechi şi plictisitoare… Trag de mine de trei zile să citesc câte ceva, dar am amânat-a fost mai urgent să fac curat, ba a trebuit să-i ajut pe ai mei, ori am preferat să navighez pe net.

Aceleaşi lucruri în fiecare zi, repetate la infinit… Nici idei noi nu am, nici chef, afară e cald, toate devin motive, se transformă în monotonie. Şi dacă am idei e ceva de genu`:

Pe blog e cam pustiu, mi s-a atras atenţia, dar nah… Mă duc să mă delectez cu o prăjiturică >:)

31 de gânduri despre „Monotonie

  1. Vine el si cheful:p hmm si chiar asa:-w te duci sa mananci prajiturica fara noi?:-w nu conteaza ca nu e prea reusita…daca e dulce si are gust bun pentru mine e numai buna:)) 😡

  2. Imi place imaginea! Excelenta! 🙂 🙂 🙂

    Chestiuni plictisitoare?! Immm… Cauta farmecul acestor chestiuni plictisitoare! Sa vezi ce surpriza vei avea! 🙂 Cand toate aceste „fleacuri” de zi cu zi nu le vei mai putea face vei tanji dupa ele… Vei dori sa ai timp sa… te plictisesti! 🙂

    Buna-buna prajiturica? E aceasta un fleac? 🙂 E plictisitoare?! Nuuu! Imi imaginez ca-i delicioasa, altfel… ai scoate-o din… cotidian. :))

    Viata fericita!

    1. Sa stii ca asa e… Cand aveam prea multe pe cam voiam timp, acum am prea mult :))
      La cerere voi face cinste cu prajiturica 😀
      O seara frumoasa!

  3. Deci de câteva zile am poftă de o prăjitură de casă și amu tu mănânci de una singură? :((
    O poză măcar cu ea nu primim?
    Cum a fost în vacanță?
    Imaginea e super tare!
    🙂

  4. Pingback: Leapsa dintoasa «

Lasă un răspuns

