Neatza

La cerere, am ales câteva fotografii cu prăjiturica mea cu brânză şi stafide :”> Să nu mă înjure nimeni 🙂

Acum urmează o cafea, un ceai sau un suc? Sau mai bine o îngheţată?! 😀 O zi minunată! 😀

17 gânduri despre „Neatza

  1. Sa nu te injure nimeni zici?:-w :)) Atunci fac si eu la fel ca OchiiVerzi si iti las adresa pe privat:)) pe vremea asta cu siguranta pana ajunge la mine o sa fie mai calda decat atunci cand o pui la posta/autobuz/tren :))

  2. Arata foarte bine, extrem de pufoasa. Dar eu nu sunt pofticioasa, doar o apreciez asa, din punct de vedere estetic. Te pricepi 😉

Lasă un răspuns

