Neglijez

Rareori când îmi amintesc să mai adaug ceva pe blog, nu am idei ce să mai scriu, nu mă mai atrage… Nici blogurile favorite nu le-am mai vizitat 😦 şi-mi cer scuze… Pe lângă blog, nu am fost în stare să-mi fac timp să mai citesc, nici cu somnul şi alimentaţia nu e ok…

Mi-am dat gândurile, ideile, toate planurile peste cap, sunt confuză, încurcată de vorbe care se contrazic, mintea îmi joacă feste şi nu înţeleg ce e cu mine… Dar încerc să depăşesc totul. Nu vreau să renunţ! Trebui să găsesc forţe noi, să mă agăţ de alte iluzii, să-mi revizuiesc comportamenul, încerc să înfrunt toate relele…

22 de gânduri despre „Neglijez

  1. Toti avem asemenea momente, dar important este sa le depasim plini de curaj, sa nu stam sa ne gandim la ele, sa luam doar ce este bun in viata. Cred ca ti-ar prinde bine un iubit care sa te scoata seara la dans, sa te plimbe prin magazine, sa te tina ocupata. 😉

  2. Și eu am momente din acestea 😀 cred că unoeri e normal, fiind copleșit de toată agitația din jurul tău și stres. Keep going 🙂

    Baftă!

          1. Tell me about it 🙂 Dar trebuie să știm să ne menținem pe linia de plutire în haosul ăsta!

Lasă un răspuns

