Zăpăceli

Ooook, am revenit-să zicem! :))

Sunt zăpăcită, confuză, somnoroasă (n-am putut închide ochii toată noaptea) se înţelege, doar a fost o zi anormală, prea multă agitaţie pentru câteva ore! Se poate spune că sunt stări oarecum normale la mine, mereu mă plâng de aşa ceva. M-am trezit devreme, mă ustură ochii, dar sunt hotărâtă să încep să-mi fac ordine printre toate. Un pas îl inaintez chiar de azi şi sper să nu înceapă săptămâna prost, fiindcă ieri a fost o zi minunată! 🙂 Încă am unele momente de debusolare, dar încerc să le alung şi să lupt, trebuie să reuşesc!

Simt puterea care mă face să merg înainte şi să nu renunţ! 🙂 O zi minunată şi un început de săptămână colorat (ca baloanele astea).

Ps: aseară m-a încântat apusul soarelui :X absolut minunat! din păcate nu am fost inspirată să-l fotografiez.

18 gânduri despre „Zăpăceli

  1. Bine te-ai reintors!
    Mi-ar fi placut sa vad ora la care ai publicat articolul. Mie imi place sa vad ora. Acum era chiar util. Sa-ti spun si de ce. La 18,14 erai deja usor demoralizata desi ai inceput ziua plina de incredere. Voiam sa vad cate ore te-a tinut 🙂
    Nu te mai lasa suparata din orice. Sigur ca viata e o nesuferita, chiar o nesimtita, ne necajeste mereu. Ideea e ca ar trebui sa incercam sa nu bagam in seama chiar totul. Ce spui? Sper ca pana acum esti in nou ceva mai vesela 🙂 Te pup!

    1. Pana seara 😐 deci in jur de 4 ore 😐 Nu mai am cuvinte sa mai descriu ce se intampla acum cu mine 😦 In fine, sper ca totul va fi bine 🙂
      O zi frumoasa! Te pup!

  2. Eu mă bucur că ai avut parte de o minune a Cerului! 🙂
    Vei fi bine, deoarece ești o persoană puternică!
    Îți doresc să ai puterea ca din fiecare lucru frumos sau mai puțin frumos să extragi cel puțin o rază de soare! 🙂

  3. Trebuie sa facem ceva cu tine. Nu este normal sa te tina o stare de veselie doar cateva ore, la varsta asta. Cand vor veni copiii si greutatile ce mai faci? Capul sus si zambeste!!!

Lasă un răspuns

