Urgenta maxima!

Scriu acest articol pentru că sunt disperată şi nu ştiu ce să mai fac… N-am avut de lucru şi pentru că am avut încredere în vărul meu… i-am imprumutat stick-ul… Aveam în el un folder foarte important de vreo 5 GB, cu fişiere, poze din cărţi, referate, etc de la facultate… Mi-a şters acel fişier de pe stick, dar spune că l-a avut şi-n calculator… Din păcate nici eu nu-l mai am în calculator din lipsa de spaţiu…

Vreau să ştiu dacă există vreo cale de a recupera acel fişier din calculator, deşi a fost sters şi din folderul Recycle bin…

Ajutooor! :((((

16 gânduri despre „Urgenta maxima!

  1. Sotul meu spune ca poti sa recuperezi numai daca nu ai mai scris ceva pe hard disc si îti trebuie un program special. Sper sa poti rezolva problema desii e mai greu! Succes!

        1. Am rezolvat, in mare parte… O parte din fisiere sunt deteriorate si nu le mai pot recupera 😦 altele nu au fost gasite 😦 ma bucur ca tot am recuperat din ele 😐
          Multumesc mult pentru ajutor!

  2. Probabil ca ai rezolvat pana acum, avand in vedere ca ti-a raspuns Minnie 🙂
    Stiu ca se poate recupera… Ori la tine ori la varul tau. Acum cativa ani am facut si eu o traznaie si am sters un fisier important la acel moment. Am rugat pe cineva sa ma ajute si imi amintesc ca a „mesterit” ceva prin MS-Dos…
    Deci sperante exista. Sper sa reusesti! Iti doresc bafta! Astept sa scrii ca s-a rezolvat!
    Mult-mult noroc!

  3. Hmmm, mi s-a intamplat si mie o data si nu mai tin minte exact numele programului. Incearca sa cauti pe Google „recover deleted files” si vezi poate gasesti ceva bun.

    1. E groaznic rau 😦 ma gandesc numai la proiecte la care am lucrat mult si care unul dintre ele l-as putea opri pentru licenta, ma gandesc la pozele facute unei carti extrem de importanta… Totul era important acolo 😦

  4. Daca dai, n-ai. E o vorba dar se pare ca e adevarata.
    Imi pare tare rau. Oricum nu ma pricep, desi am auzit si eu ca se mai poate recupera ceva…
    Asta a fost o lectie: ori sa nu mai dai ori sa-ti iei masuri de prevedere… 🙂

Lasă un răspuns

