Gânduri de dimineaţă

Neatza unui nou început de săptămână! Cred că acesta va fi un articol destul de lung, având în vedere mulţimea de gânduri şi sentimente care tind să explodeze în mintea şi-n sufletul meu! 😀 Ok, de data asta vorbesc de lucruri frumoase, blânde, pozitive. 🙂

Încep prin a menţiona că azi începe şcoala şi devin melancolică ca şi-n anul precedent, pentru că e al doilea an când nu mai particip la deschidere. 😕 Pe de-o parte îmi pare rău şi aş fi putut merge, doar ca să-mi aduc aminte de emoţiile din şcoală, dar prefer să rămân acasă. Las loc emoţiilor pentru deschiderea anului universitar. Le urez mult succes tuturor şi un an cât mai bun, plin de energie şi momente frumoase!

În al doilea rând am avut o săptămână ieşită din tipar, o săptămână care a trecut cât mai greu, în care am oprit timpul în loc fără să vreau; o săptămână în care mi-am pierdut minţile şi m-am bucurat pe deplin de momente magnifice, ca a doua zi să râd de ce-mi aminteam. O săptămână în care am rătăcit printre gânduri străine, printre rânduri şi emoţii neobişnuite pentru mine, dar care îmi oferă noi reflecţii asupra lucrurilor ce se petrec în jurul meu.

Ştiu că tot ce-i frumos durează prea puţin, dar nu vreau să disper şi încerc să mă bucur cât pot! 😀 Îţi urez o săptămână minunată, plină de bucurii! 🙂

18 gânduri despre „Gânduri de dimineaţă

  1. Ma bucur ca ai si zile pline de optimism. Macar cateva sa fie si tot e bine 🙂
    Ce sa cauti la inceputul cursurilor scolare? M-am bucurat ca am scapat… Si mi-a placut la scoala, n-am fost deloc chiulangioaca, nici macar de la facultate…dar nici chiar asa :)))
    Ai fost tare simpatica 🙂 Te pup!

    1. Asa, doar la deschidere :)) doar sa mai am emotiile alea din prima zi de liceu :))) Nici eu nu am fost si nu sunt chiulangioaca :)))
      Si cateva zile e bine, dar sper sa nu fie rau dupa…
      O seara frumoasa!

Lasă un răspuns

