Aşteptare…

Grea e aşteptarea… Mă roade inima şi deranjez telefonul din 5 în 5 minute, uneori chiar şi după un minut, după care mă întreb „Ce naiba!? A trecut doar un minut?”. Da, doar un minut… Trece atât de greu când aştepţi cu nerăbdare să faci ceva, să se întâmple ceva, iar acel moment parcă nu mai vine, parcă ceasul se opreşte în loc, secundele şi minutele nu se mai schimbă de pe ecran. E groaznic…

Încerc să mă detaşez, am încercat să citesc, e o carte oribilă, cu străzi murdare, împânzită de şobolani, cu mirosuri ciudate şi oamenii omorâţi în mod dubios… unuia i-a ars gâtul cu feonul… Şocant! Cred că renunţ la ea, oricum m-am pierdut printre acţiunea personajelor şi n-am înţeles mare lucru…

Nici muzica nu-mi transmite nimic, netul nu mă ajută, m-am plictisit într-o oră, doar aşa sărind de la o pagină la alta. Şi uite, au trecut doar 15 minute… din nou iau ceasul în vizor la fiecare 2 minute… Uite şi un mesaj, îl citesc, răspund, iar mă agit…

Urăsc aşteptarea, nu am răbdare, unde e mesajul ăla pe care îl aştept? Alt mesaj, dar stai! Nu e cel aşteptat, dar e un mesaj drăguţ şi mă bucur pentru bucuria persoanei cu care comunic. 🙂 Ochii mă dor, somnul se încăpăţânează să mă doboare, dar nu! Nu vreau să dorm, trebuie să aştept. Să aştept… Mda, măcar nenea îmi ţine companie, el nu doarme vara şi totuşi e toamnă şi vreau să dorm, un somn calm şi liniştit… Somnul pe care nu-l mai am de ceva vreme…

10 gânduri despre „Aşteptare…

Lasă un răspuns

