Noapte

Noapte… Întuneric şi altă zi trecută cât un infinit… Nu-mi vine să cred că ziua aia minunată s-a îndepărtat atât de mult, nu pot accepta că timpul s-a aşternut ca un zid şi permite să distrugă totul, ca de fiecare dată. Scriu strâmb, greşesc cuvinte, îmi pierd degetele printre taste, iar mintea fuge printre amintiri… Amintiri care nu se mai opresc, sunt aşezate ca într-un clip aflat pe modul de repetare… Cuvinte timide, gesturi gingaşe, zâmbete pline de emoţie… Clipe magice, libere… Faze de nebunie în care râdeam de ce-mi aminteam. 😐

Iar momente în care nimic nu mă mulţumeşte, mici altercaţii cu ai mei, din nou m-am îndepărtat de cei dragi şi m-am lăsat purtată către o lume străină lor, străină şi pentru mine, o lume în care am fugit în primul moment oferit. Nu vreau să evadez decât în clipa în care simt că nu voi mai face faţă, sau în secunda în care voi simţi că nu mă mai regăsesc acolo.

Ceasul încă se joacă cu mintea mea şi mă chinuie, mi-a format un obicei urât, greu de lăsat, oricât m-aş implica în alte activităţi, nu se lasă până nu face ce vrea din mine… Măcar somnul nu-l mai am zbuciumat, chiar de mă trezesc noaptea… reuşesc să dorm câteva ore…

Linişte…

9 gânduri despre „Noapte

  1. Scrisul stramb e de la graba :))) iti zic din experienta. Eu de cate ori termin ceva de scris ma uit si de doua ori daca e nevoie, altfel nu stiu zau cat ati intelege din ce scriu 😀

  2. Ohoo! Ce „stramb” mai scriu si eu uneori! Mai ales cand sunt foarte obosita si nu-mi mai nimeresc nici gandurile dar tastele! :)) Si am fost obosita rau de doua zile…sunt franta de oboseala…
    Sa te mai incurajez? 😉 In momentul asta…nici pentru mine n-am :))

Lasă un răspuns

