Linişte pe aici

Heey, hey! Cam linişte pe aici, linişte pe bloguleţ… Câte o imagine pusă după starea mea de spirit, niciun cuvânt, nicio idee, nimic… Asta se datorează lipsei de energie. Am preferat să evit calculatorul, care în ultima vreme mă plictiseşte. Mai bine m-am concentrat pe lucruşoare prin curte sau prin casă. Ce-i drept, pare şi mai plictisitor, dar a fost mai bine aşa. M-am cam stresat in ultimul timp, sunt foarte agitată şi am nevoie să pun unele lucruri la punct… Am nevoie să găsesc răspunsurile unor întrebări şi nu le pot descoperi decât singură.

Nu ştiu cât va ţine asta, dar cam simt nevoia să mă deprind de calculator, de internet… Având în vedere că de luni încep şi cursurile la facultate, pot spune că timpul va decurge în alt mod decât până acum, sper eu mai uşor 🙂

6 gânduri despre „Linişte pe aici

  1. Din cand in cand, e chiar indicat sa lasi deoparte calculatorul , netul…care, cel putin in prezent ne ocupa mult timp.
    BAFTA in noul an universitar.
    Ps: E interesanta imaginea :d.

Lasă un răspuns

