Cuvinte cheie [1]

Am tot văzut pe net, articole de genul „Cuvinte cheie”, fiind sinceră la început nu m-am prins care e faza cu ele 😕 După care am primit o leapşă, pe care am amânat-o din lipsa timpului şi ce-i drept şi a chefului…

Am citit o postare a Alexandrei, care m-a făcut să râd cu lacrimi. :))) Să îţi arăt ce „cuvinte cheie” au condus la vizitarea blogului meu:

1. cei mai folosiţi termeni în convorbirea de azi sunt: fuuuu sau fuuu [ meme-urile alea au înnebunit lumea ]

2. eu la bac nu dorm; cand am bacu nu dorm; cand se termina bacul 2012 [examenul ăsta devine principalul factor de stres, ferice de cei care au scăpat de el, cât despre data când se termină bac-ul… pe 2012 s-a încheiat sesiunea :)) nu ştiu pentru 2013 ]

3. cristian burac [ în urma căutărilor am găsit doar profilul de facebook, nu dau detalii, e doar un om simplu 😕 ]

4. m-am gandit ca nu pierd nimic daca sunt sincera [ oare!? ]

5. poze inimioare cu numele mirela [ nu mă numesc Mirela ]

6. te ur asc; te urasc -te urasc; te urassc[ o persoană mă urăşte cu reţineri, alta mă urăşte de două ori mai mult decât era normal, altcineva mă urăşte ssî-it ]

7. don’t worry, be happy totul va fi bine [ fiecare moment are nebunia lui, acum râzi în două minute poţi plânge 🙂 ]

8. agitatie la creer [ oare cum se manifestă această stare? cineva să mă lămurească şi pe mine ]

9. voi sa nu uitati de mine poza [ what!? ]

10. wordpress imi apare tarziu postarea; de ce nu-mi apar comentariile pe facebook [ cu wordpress-ul nu prea mă descurc, esenţialul, iar cu facebook-ul… o fi vreo eroare, ceva sau poate se lucrează la această reţea de socializare. Sfătuiesc cititorul să stea liniştit, va dura doar câteva ore :)) ]

11. te urasc pentru ca [ iar mă urăşte cineva 😕 din câte se pare îmi va explica şi motivul :)) ]

12. am 16 ani si sunt urita [ aici nu pot da sfaturi, cred că fiecare are frumuseţea lui… sau poate unul, să macheze asta într-un mod discret, puţin fond de ten ar ajuta 😀 să nu uit, trebuie să facă ceva să se simtă bine în pielea ei, să realizeaze schimbări pentru a fi drăguţă ]

13. vara nu dorm ca nam adidasi pume [ :))) daaa :)) iar eu dormeam 13-14 ore din 24 🙂 sfat: să-i achiziţioneze primăvara, deşi cred că vara nu-i va folosi sau poate îşi face griji pentru că nu-i are pentru următorul anotimp ]

14. vreau sa mi se rezolve niste probleme la matematica [ depinde ce modul 🙂 ]

15. ce miscare facem [exerciţii fizice sunt suficiente, google-ul poate fi de folos 🙂 sau emisiunea de dimineaţă a Florentinei 🙂 eu mă rezum la abdomene şi exerciţii pentru spate 🙂 ]

Recomand şi alte postări: leapşa Alexandrei, Cuvintele cheie ale lui Cristi şi postarea lui Elly.

O seară frumoasă!

10 gânduri despre „Cuvinte cheie [1]

  1. :)) Imi plac la nebunie articolele astea, unii ajung pe bloguri dupa niste cautari absolut fantastice. :))
    Am scris si eu vreo doua articole referitoare la cautari. :))

    1. Sunt amuzante rau :)) parca am vazut si la tine un articol :)) nu mai tin minte 😐
      Oricum, voi realiza o postare de genul asta la saptamana sau la luna :d

  2. Sunt foarte haioase si cuvintele tale. 🙂 Imi pare rau ca anul trecut am avut numai o postare de acest gen primita tot printr-o leapsa. Anul asta m-am ocupat mai serios de chestiune. 🙂

    1. Tin minte ca la tine am vazut prima data articolul si m-am amuzat copios, desi n-am inteles cum le gaseai la inceput :)) E buna ideea :>

  3. Si mie imi plac articolele astea. Ai facut bine ca ai scris unul. Poate o mai faci in viitor, toti ne amuzam de cautari cretine ca asta, de pilda: „voi sa nu uitati de mine poza”. Parca e scrisa de cineva fara creier…asta apropos de cel cu creer-ul (creier se scrie…dar…cum toti analfabetii au net…ce putem cere?
    Haios! M-am mai uitat de niste cuvinte de-ale cautatorilor si acum am vazut ca ai facut si niste recomadari 🙂 Esti o dulce 🙂 Ca de obicei.

    1. Voi mai face articole de genul :)) Poate o data pe saptamana sau pe luna, depinde de timp, de starea de spirit si de cate cuvinte noi si ciudate apar :))
      La postarea asta cred ca am stat o ora sa o scriu :)))
      Hug you!

Lasă un răspuns

