Azi [13]

Obosită? Da, sunt! Agitată? Da, sunt… Cu multe lucruri de rezolvat? Normal… Asta e o nimica toată pe lângă ce va urma 🙂 Abia dacă voi avea timp să ştiu cum mă numesc! :)))

Dar sunt bucuroasă, chiar nerăbdătoare, deşi stiu cât am de îndurat, îmi asum riscul! Părerea mea? Merită!

Uite ca aici (hai zâmbeşte cu mine):

6 gânduri despre „Azi [13]

  1. S-au aglomerat chiar asa activitatile?
    E bine ca ai un tonus bun 🙂 Asta ma bucura.
    Papusa cam zambeste fortat… Nu cred ca vrei sa zambim asa. 🙂

    1. Acum e stresant deoarece am niste acte de „adunat” si trebuie sa fac numeroase drumuri 😐 apoi urmeaza… si va fi si mai si: timp=0… cred ca ar fi perioada in care mi-as dori ca ziua sa aiba 48 de ore, nu 24 😐 dar asta e, ma incadrez (cred).
      Sunt foarte nerabdatoare si agitata! 😐
      Papusa, cred ca de fapt se stramba :)))

  2. Cum a fost „Azi”? Cat de obosita esti? Cum te cheama? E perfect daca a meritat :). Zambeste – zambetul tau e contagios :)).

Lasă un răspuns

