Azi [14]

Urmează o perioadă destul de lungă, în care nu voi avea timp nici să respir… De ce? Nu dezvălui nimic, până nu mă văd în faţa situaţiei şi până nu sunt sigură 100%… Cert e că-mi va fi dor să lenevesc, să citesc, să mă bucur de un videoclip sau versuri, îmi va fi dor de dimineţile calde în casă, de serile liniştite petrecute în faţa calculatorului sau a televizorului… Cred că voi tânji după zile lungi, în care să am timp să mă odihnesc, dar vorba vine: pierd ceva şi câştig altceva.

Între timp, cu toată zăpăceala asta, sunt cuprinsă de noi emoţii: melancolie, senzaţia că-mi pierd libertatea, că voi deveni captivă într-o celulă a timpului, activităţi noi-probe pentru a-mi pune personalitatea la încercare, de a-mi vedea propriile forţe, de a mă cunoaşte mai bine… nerăbdarea care se manifestă grav şi nu pot opri bătăile din ce în ce mai grăbite ale inimii… Păşesc într-o lume nouă, cu oameni noi, caractere noi, clădiri şi străzi noi.

O zi minunată!

Sursă foto

14 gânduri despre „Azi [14]

  1. Orice ar insemna noua situatie iti doresc multa bafta 🙂
    Cam banuiesc eu dar astept sa vad cum va fi. Te pup si sa ai o zi frumoasa!

Lasă un răspuns

