Azi [16]

Având în vedere faptul că de mâine voi avea un program total diferit şi dat peste cap (nu voi avea timp nici să mănânc, nici să mă odihnesc, aşa cum eram obişnuită), azi parcă m-am trezit mai devreme. Îmi planificasem să termin un referat şi să-l prezint azi, dar nu ştiu dacă voi duce activitatea la bun sfârşit (şi asta nu pentru că nu vreau), dar  nu sunt mulţumită de materialele pe care le-am găsit… 😕

Până atunci, am auzit o melodie care pe mine mă termină când o ascult… De fapt cauza este videoclipul, pentru că melodia o ştiam de ceva timp, când l-am văzut prima dată mi s-a făcut pielea de găină…

Alex Mica-Breathe

O zi strălucită, plină de energie şi linistită să ai! 😀

6 gânduri despre „Azi [16]

Lasă un răspuns

