Am nevoie?

În ultimele zile am observat că timpul trece cum vrea el… ne tachinează după bunul plac şi ne învârte în ce direcţii vrea… Ne dă un gram de linişte şi cinci porţii de dezordine, ne fură un zâmbet şi ne lasă lacrimi şiroaie… Asta-i viaţa, iar noi suntem meniţi să o acceptăm, să luptăm pentru ea. Trebuie să ne-o organizăm în moduri diverse pentru a descoperi mărunţişurile dulci ascunse la fiecare pas…

S-au dus ani… ani de copilărie, îndepărtaţi, dintr-o dată mi-am lăsat baltă „prietenele”… le-am închis în cutia întunecată şi probabil vor dura alţi ani, pâna vor zări lumină şi alte zâmbete… S-au dus ore de liceu, ore libere în care ne văitam de plictiseală, pauze în care ne alergam pe holuri să ne răzbunăm că „X-ulescu” ne-a furat pixul, ne-a mâzgălit caietul, a vrut să facă o glumă şi am căzut din cauza lui/ei… Şi ştiu că m-am schimbat enorm de mult, într-un timp relativ scurt!

Mă cuprinde melancolia, dar asta e, simt că totul va fi bine, indiferent de câtă teamă simt înghesuită în inimă, mă simt puternică! Printre toate astea… Am nevoie de cei din jur? De ce, când unii îşi manifestă comportamente nefavorabile? Să-i evităm, să-i lăsăm în lumea lor şi să-şi vadă fiecare de lumea lui…

Am nevoie de cineva? Nu ştiu… Da, am nevoie de persoane calme, liniştite, răbdătoare, care să-mi influenţeze caracterul într-un mod frumos, să pot oferi aceleaşi gânduri bune. Am nevoie de oricine? Poate fi oricine lângă mine? nu… Cel mai adesea, au fost părinţii, chiar de au fost ei răutăcioşi, neîncrezători, prea protectori… sunt părinţii mei şi mă susţin în deciziile cele mai importante şi care ne privesc (atâta timp cât locuim împreună) într-o măsură cât mai mare! Azi, simt că trebuie să fiu recunoscătoare, că trebuie să mulţumesc multor persoane, chiar şi celor care mi-au făcut rău, pentru că-n într-un mod mai puţin frumos, m-au ajutat (fără intenţie) să devin mai puternică şi să îmi dau seama de ce îmi doresc de la mine!

Acum, sunt doar eu şi gândurile mele, deşi înconjurată de oameni noi, de alte firi, îmi petrec mai mult timp „cu mine”, din cauza programului… Mă va ajuta să mă înţeleg mai bine, să mă cunosc şi să îmi descopăr calităţile (poate unele ascunse)… Deşi obosită, neobişnuită să mai petrec mult timp într-o încăpere cu tot felul de oameni, sunt fericită! Poate prea mult :))) şi deţin încredere în mine şi îmi doresc să învăţ cât mai multe lucruri.

Cred că am scris prea multe, am făcut articolul praf, fiind scris din două bucăţi, două momente ale zilei diferite 😕 O zi fantastică să ai!

16 gânduri despre „Am nevoie?

  1. Nu este un articol praf, ci unul cu mult mai multe cuvinte decat pe cele pe care le-ai insirat tu. este un articol frumos, sensibil. Sunt stari prin care toti trecem, nu?
    Sa ai o zi frumoasa! 😀

  2. Fiecare avem nevoie de astfel de oameni, poate că noi ar trebui să fim oameni în adevăratul sens al cuvântului.
    Și mie îmi e dor de liceu, de fazele cu pixurile și toate mesajele copilărești. îmi e dor…
    Îți doresc o zi bună și ție! 🙂

  3. Nu l’ai facut deloc praf ci din contra a iesit chiar foarte bine pentru ca te’ai descarcat scriindu’l…o sa vezi ca o sa obisnuiesti si o sa te descurci, iar persoanele care trebuie sa fie langa tine, sunt chiar daca nu realizezi pe moment mai tarziu o sa realizezi asta:p

    1. Am ramas fara cuvinte :-s toate schimbarile astea (program somn, mancare, lipsa de la facultate, stat in picioare, etc…) ma fac fericita (!?) :)) De ce? Nu-mi pot explica :)))) Abia simt oboseala, dar imi revin pana a doua zi :X

  4. Nu e praf, stai lnistita! Ti se observa din el bucuria. Ma bucur enorm ca nu mai esti tot timpul necajita, deceptionata de cei din jur si chiar de catre tine insati.
    Ma bucur pentru tine ca, in sfarsit, lucrurile par sa functioneze asa cum iti doresti. Sper ca viitorul sa nu-ti diminueze entuziasmul de azi 🙂
    O noapte linistita!

Lasă un răspuns

