Miercurea fără cuvinte 6

Mi frig, ştii?

Mai multe la Carmen.

Publicat în MFC

21 de gânduri despre „Miercurea fără cuvinte 6

  1. acum am descoperit ca nu te-ai inscris in tabelul de participare… nu ai putut sau ai uitat? am facut-o eu acum… sper ca nu am gresit cu ceva 😉

    adorabila pozitia micutei pisicute :)) cum ai reusit sa surprinzi asemenea moment?! felicitari!
    happy WW!

    1. Am inceput sa-mi programez articolele pentru „joculetele” acestea, iar acesta era programat de marti… La cel de weekend n-am mai participat de mult timp 😦 nu am avut timp sa mai scriu… Trec printr-o perioada destul de stresanta si mai bine ma concentrez pe ce e mai important, asa ca renunt sa mai intru pe calculator…
      O zi frumoasa!

    2. Cum am reusit? simplu! Prima miscare pe care a facut-o cand a sosit la noi in familie, a fost sa fuga de caini si sa se cocoteze pe suportul pentru flori langa geam :)) i s-a parut lui ca e cald acolo si a inceput sa motaie :))

  2. E dragalas foc! E mititel si nazdravan! Zau ca nu gasesc cuvinte care sa descrie cata bucurie simt la vederea imaginii! Sa iti traiasca!
    Un minunat sfarsit de saptamana iti doresc! Si spor la invatat! 🙂

Lasă un răspuns

